FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Man skulle kunna jämföra webbkonsulterna med Yrkesregistret (YREG). Det är enkelt att ta sig in, men ett helvete att ta sig ur. Same shit, different name. En support som antingen är en inlärd apa eller placerad på dagcenter i Svedala.
Sen ni som säger "de är jättebra, jag har köpt en domän där". Visst, problem visar sig inte förrän du blir ett problem för dem. De är inte det minsta intresserade av sina kunder, de är intresserade av att ha kortsiktiga kundförhållanden och kräma ut så mycket som möjligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hm jag har handlat ett 10 tal domäner genom tiderna hos WK, aldrig har jag haft problem med att dom skulle ha varit otrevliga, inte heller har dom varit oproffsiga på något vis när jag pratat med dom. När jag fått en faktura, har jag skrivit till dom att jag önskar att säga upp fakturan, och presto, sen hörde jag inget mer, inte på någon av domänerna, trevliga gossar detta.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|