Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Fruugo

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-16, 08:51 #1
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
Vi skulle gå med, men jag tycker att informationen man får hela tiden är bristfällig, avtalen man ska skriva på saknar substans, och framförallt ingen uppföljning verkar förekomma. Vi har därför avvaktat integrationen och det känns lite konstigt att ingen kontaktar oss alls om det, eller undrar varför, eftersom vi avvaktat sedan i april nu.

Vad jag förstår säljer handlarna som ligger där dåligt pga frakterna (vilket jag kunde sagt innan), och sedan om jag förstått saken rätt ligger Fruugo väldigt risigt till med pengar. De tidigare svenska representanterna verkar också ha slutat jobba med Fruugo
Det sista jag hörde var att man fått in nytt kapital för att leva på en stund till, men frågan är hur länge...
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
fruugo


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017