FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det fler som för närvarande har problem med kortbetalningar via Payson?
Sedan igår får våra kunder felmeddelande/blanka sidor när dom försöker betala med kort. Problemet existerar i båda våra butiker som ligger på olika Payson-konton. Direktbetalningar fungerar dock fortfarande felfritt. Payson behagar inte svara på mail, och deras tekniskt ovetande telefonsupport (som har öppet imponerande 2h/dag) har ingen information och erbjuder ingen hjälp. Runt 50% av våra ordrar betalas med kort, så det är en lite halvtrist situation där vi inte ens ser en strimma ljus i slutet av tunneln. EDIT: Verkar fungera igen. Andra gången vi ringde upp fick vi svaret att det berodde på en serverflytt som genomfördes 1 oktober (kul att vi som e-handlare blev informerade om det...). Senast redigerad av heimer den 2009-10-02 klockan 11:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag som kund och utvecklare fick inte heller mail om detta... Buuu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag knappt någon omsättning i min butik ännu, så kan inte påstå att jag blev direkt drabbad. Däremot är det självklart inte okej av principskäl att man som kund inte får någon möjlighet att vidarebefordra informationen till sina egna kunder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är lågsäsong i min butik också, vilket innebär att jag egentligen inte förväntar mig några beställningar alls, men inatt hade jag en, och betalningen gick bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inga problem här heller... Hade en kund som betalade precis med kort.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|