FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kunde inte låta bli, det här var sjukt:
www. joshuaproject. net Sorry, vill inte hjälpa eländet med en länk.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är ypperliga länkbeten, det där med religion. En bekant satte upp en halvkänd sida för några år sedan där man på en karta över USA kunde märka ut vart man sett misstänkt terroraktivitet (misstänkta muslimer var implicerat). En länk oskyldigt droppad på ett politiskt forum förvandlades till närmare hundra inlänkar under veckan som gick
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vet inte vad jag skall säga. Jag lämnade sidan ganska snabbt.
Religion kan vara big business. Jag hade planer för några år sedan (fick inspiration från ett South park-avsnitt) att börja sälja produkter till kristna i USA. Men det skulle inte kännas riktigt ärligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fungerar sidan för er i Firefox?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jodå. Detta var jag tvungen att skriva för man fick tydligen inte ha så korta inlägg....
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Okej, vet inte om min dator dummar sig då då sidan varken fungerar i FF eller IE. (och det där med för korta inlägg blir man glad på...)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt coolt tycker jag.
Med reservation för att fakta inte stämmer och det är något prank, men verkar seriös. Har dock bara tittat som hastigast. Undrar hur de har fått fram att det finns 63 folkgrupper i Sverige och hur många det finns av varje folkgrupp, för att inte tala om informationen från andra mindre tillgängliga platser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det är bara drygt 80% svenskar i Sverige så det är kanske inte så märkligt? De flesta länder för statistik över etnisk tillhörighet så det är inte så svårt att få tag i den informationen. Däremot så stämmer inte alla offentliga siffror av olika anledningar.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-09-16 klockan 18:01 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Usch, jag blir bara irriterad på dessa religiösa idioter.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|