FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om man vill lyssna på musik så köper man sig väl en iPod?
Jag håller med om att iPhonens kamera är bättre än många andra men den dög iallafall inte åt mig (plus att BluePhoneElite inte fungerar med iPhone), jag har en Samsung Innov8 som har en helt superb kamera. Anledningen till att jag inte köper en separat kamera är för att jag vill kunna ta schyssta bilder utan att behöva släpa runt på en separat enhet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har tidigare bara kört jailbreak för att kunna ta bort operatörslåset på min telefon, men nu i och med Spotify så ville jag även kunna köra program i bakgrunden.
Backgrounder fixar det galant, det fungerar otroligt bra! 3GUnrestrictor känns också som en självklar installation. Men jag gillar inte principen och siktar på att köpa den första Androidtelefon som tilltalar mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Grattis iPhoneägare till att Apple har klubbat igenom och godkänt denna applikation, man vet inte alltid vad man får för pengarna när man träder in i ett monopol!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har använt Spotify mycket flitigt i min iPhone och jag är mycket imponerad. Pricken över i'et hade dock varit om applikationen hade kunnat köras i bakgrunden... men icke.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hade förmodligen köpt en Androidmobil om det inte vore för det dåliga utbudet av mobiler. Gillar inte utseendet på HTC Hero och kunde inte vänta på att det skulle släppas en ny... så det blev en iPhone 3Gs. Fungerar ypperligt bra och jag är helnöjd... men som sagt, det finns vissa begränsningar med iPhone som jag kunde varit utan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du får ta tummen ur och köra pricken under i'et och jaila den så får du möjlighet till att köra det i bakgrunden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testat i iPod Touch. Bortsett från den fula designen (varför vit bakgrund och inte grå?(man kan väl inte ändra det direkt i programmet?)) så är det mycket bra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|