Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

.se faktura avdelning vet inget...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-11-23, 13:32 #1
RickardPs avatar
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
RickardPs avatar

Reg.datum: Jun 2004
Jag fick idag 2st påminelser på domäner vilket jag tyckte var underligt eftersom vad jag vet har jag betalt dem domäner jag vill ha kvar och resten avaktiverat så jag ringde till .se för att reda ut vilka domäner det gällde.

Jag var ganska irriterad när jag ringde för varför ska man behöva ringa något företag för att veta vad en faktura gäller?

Hon förstod ingenting enligt henne ska det stå på baksidan på ALLA fakturor vilken domän det gäller enligt henne.

Jag förklarade att jag har hört VÄLDIGT många som råkat ut för samma sak och inte minst när alla IDN domän fakturor kom skickade.

Hon hade enligt vad hon sa alldrig hört talas om något liknande :-)

Jag som jag skrivit i tidigare tråd om IDN domän fakturor fick runt 115st fakturor och jag vet många fick mycket mer och efter öppnat 5-10st och ingen stod på så ger man ju up.

Då en av dessa fakturor jag fick idag var en av dem viktigaste domänerna jag äger så skulle hon ta den som exempel och föra detta vidare.

Men jag ville bara berätta detta :-) och säkert fler än jag som berättat för dem hur dåliga fakturor dem har...

blir roligt att se nästa .se faktura om det blivit bättre :-)
RickardP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017