FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har läst samma negativa synpunkter om Crystone och avstod därför från att teckna konto hos dem.
Däremot är jag jätte nöjd med Binero, både support- och teknikmässigt. Jag var ute efter multiple-domain hosting, och jag måste säga att jag är mer än nöjd när det gäller kontrollpanelen för Windows. När jag har behövt hjälp så har jag fått det inom 2-4 timmar. Jag är en av dem som har hakat på ett års gratiswebhotell-kampanj och jag kommer definitivt stanna kvar hos dem. Det enda nackdel med Windows-paketet att det inte innehåller PHP, om man nu ser det som ett nackdel. För Linux-användarna är kanske detta är ett icke-problem då de kanske inte intresserade av att köra ASP på Linux-miljön. Fotnot: Det är lite ansträngande för mina ögon att läsa kjettes "bevis" på en bra support. Att diskutera hur effektiv supporten är under en irrelevant tråd är inte "bra" reklam ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Binero har enorm potential i mina ögon, de känns som ett nytt sorts företag med en vision som få vågar ha. De verkar vilja kommunicera med sina kunder genom support, erbjudanden, blog och allting. De känns helt enkelt som ett hemtrevligt företag som får mig att känna mig glad och nöjd.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tyvärr så verkar inte Binero sälja varken VPS eller Co-Location. Kanske något som kommer?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi befintliga kunder håller tummarna för VPS inom en snar framtid
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla kan nog hålla med om att man hellre väljer en support som är otrevlig men löser uppgiften än att vara trevlig och inte förstå sig på problemet.
På tala om Binero, var det inte en snubbe som lämnade Loopia eller Crystone för de? Han verkar ha gjort ett bra jobb i så fall. Crystone måste nog börja skärpa sig rätt rejält. Det känns som de har tagit sig vatten över huvudet just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tycker man ska kunna lägga phpstöd på en viss domän om man så önskar enskilt för den kunden, Detta efter att man kontaktat supporten med en sådan begäran. Byte av lösenord för enskild db är en annan negativ sak då man måste kontakta support för att göra detta. Utan snack är Binero ett av de väldigt få hostingbolag som verkligen håller måttet på alla punkter som gäller för ett webhotell. Att betala för låt oss säga 12 månader men så efter 7 mån vill jag upphöra som kund, Att då kunna få pengarna tillbaka är enormt bra för de resterande månaderna. Du betalar för den tid du är kund, Inte mer och inte mindre. Supporten är klockren,Bemötandet likaså,Uptime´n är utmärkt,Kontrollpanelen väldigt bra. Övertygad om att Binero kommer bli ännu bättre på de få punkter dem inte är 100 % på. Hoppas få se fler intressanta nyheter från Binero. Betyg 9,5 av 10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
What? Det går alldelens utmärkt att byta lösenord för individuella databaser genom kontrollpanelen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Mysko.
Jag tvingades till supporten för detta ärende. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
=) vissa webbhotell har ju tekniker som support samt tillgängliga via telefon.
Stora webbhotell brukar dock oftast ha de där lobotomerade varelserna som support. ![]() Känner igen mig själv som privatkund vid Xlate när det begav sig... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|