FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För 2 veckor sen beställde jag en .com från gate9, betalade fakturan 2 dagar senare. Har inte hänt mer, jag vet inte heller vad jag väntar på mail kanske?
Nån annan som har beställt domännamn här och vet hur lång tid det tar och hur man vet när de funkar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, vad jag vet så ska det gå snabbt innan domänen registreras. Max 2 dagar efter att betalningen har kommit in. Jag tycker du ska ta kontakt med supporten på [email protected] och fråga dom, de har säkerligen besked att ge varför det tagit sådan tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
har mailat, fick en auto-responder på att mailet inte kunde skickat, får se när det går iväg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet som sagt inte om mailet till supporten gick fram, men idag fick jag iaf mail om domännamnen. Kollade på kvittot, betalades den 8:e Juli, det är 12 st arbetsdagar, tycker det är väldigt dåligt av dom och nästa gång beställer jag nog från något annat ställe.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hade samma problem med min .net-address p.g.a. att de hade strul med sin leverantör. Jag mailade dem upprepade gånger och tjatade lite. Efter cirka 1½ vecka hade de äntligen aktiverat domänen. Trist att just det ska fungera så dåligt när det är ett så pass snabbt och pålitligt webbhotell i övrigt.
EDIT: Stavfel :P |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|