Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webbhotell i USA

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-06-03, 23:08 #1
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Någon som har ett webbhotell i USA(eller någon annanstans i världen för den delens skull) med bra kontrollpanel och som tillåter vbulletin.
Behöver ha flera domäner hostade på samma konto dessutom.

har kollat www.lunarpages.com med det verkar som om de inte tillåter vbulletin, konstigt nog, dom verkar ha bra feedback iaf.

Uppskattar all hjälp, tack på förhand.

en till sak. priset ska vara runt 10$, några hundra mb utrymme och 10(-20)gb+ bw.
Mario är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-06-04, 00:54 #2
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Kommer nog testa www.ultraunix.net då dom verkar vara vad jag söker och det är 30dagars öppet köp.
Mario är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-07-20, 06:08 #3
Mortekais avatar
Mortekai Mortekai är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 587
Mortekai Mortekai är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Mortekais avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 587
Om du inte behöver mer än så och forumen inte tar upp för mycket resurser ska det inte vara några problem att hitta en webhost i din prisklass. Jag rekommenderar att du kikar in på http://www.webhostingtalk.com/ och kollar runt lite innan du bestämmer dig.
Mortekai är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-07-21, 19:05 #4
Chavez Chavez är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 9
Chavez Chavez är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 9
Tillåter vBulletin? Vad har webbhotellen för invändningar på att man kör det? Har själv idag börjat försöka sätta mig in lite i den amerikanska marknaden för webbhotell och kommer eventuellt köra vBulletin på en sajt framöver. Är registrerad på www.webhostingtalk.com men tips här uppskattas givetvis också (förmodligen både av mig och Mario), jag planerar dock att lägga mig i $15-$20 klassen.
Chavez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-07-21, 21:47 #5
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 668
Citat:
Originally posted by Chavez@Jul 21 2004, 19:05
Tillåter vBulletin? Vad har webbhotellen för invändningar på att man kör det? Har själv idag börjat försöka sätta mig in lite i den amerikanska marknaden för webbhotell och kommer eventuellt köra vBulletin på en sajt framöver. Är registrerad på www.webhostingtalk.com men tips här uppskattas givetvis också (förmodligen både av mig och Mario), jag planerar dock att lägga mig i $15-$20 klassen.
Använd http://www.webhostingtalk.com/request.php och sök sedan efter bolagen som kontaktar dig på forumet och läs till dig information om dom.

Jag har konto på ultraunix, men jag har inte använt det så mycket ännu så jag kan inte riktigt säga så mycket om dom, men dom kör cpanel vilket är bra enligt mig, och dom är hjälpsamma, jag har kontaktat dom genom msn messenger då jag behövt hjälp, snabbt och bra.

ang. vbulletin var det så att när jag sökte på webhostingtalk så var det många som gillar lunarpages.com men dom tillät inte vbulletin, därav vbulletin i min fråga.
Mario är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017