| FAQ | 
| Kalender | 
|  2007-10-24, 23:44 | #11 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

http://www.iis.se/statistics/bardate_domains.txt  Den brukar jag använda, vet inte vad som skiljer sig riktigt... 
				__________________ @Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-24, 23:49 | #12 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

barred_domains är väl listan över spärrade domäner (landskoder, länder etc.), medans bardate_domains är listan där man ser domäner som är på väg att avregistreras.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-24, 23:54 | #13 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | Citat: 

__________________ @Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-25, 00:27 | #14 | |||
| 
 | ||||
| Medlem | 

Lol, skippa trainspotting och börja med domainspotting istället! Barred_domains borde helt klart inte vara så intressant...  EDIT: Tror jag ska lägga snapback på: gandalfsgladagossar.se! | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-25, 10:24 | #15 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | Citat: 
 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-26, 01:01 | #16 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Finns det någon risk att IIS beslutar sig för att inte publicera bardate listan?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-26, 02:38 | #17 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | Citat: 
 Det är ju knappt ganska precis ett år sedan dom utan förvarning plockade bort "recent_reged.txt" för allmän beskådan. Men man kan tycka att det ligger i IIS´s intresse att även deaktiverade domäner nyregistreras - så jag ser det inte som troligt att det sker. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-26, 10:27 | #18 | |||
| 
 | ||||
| Medlem | 

Snapback på neware.se kostar 215 kr? Får man tillbaka denna summa vid misslyckat försök?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-10-26, 11:14 | #19 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | Citat: 
 | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |