Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ving söker en ansvarig för sökmotorsmarknadsföring

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-24, 10:01 #1
Robert S Robert S är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 1
Robert S Robert S är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 1
Ving är Sveriges ledande reseföretag och har en av Sveriges största resesajter ving.se med 200 000 besökare i veckan. Närmare hälften av alla våra resor säljs via webben.

Vi vill ha ännu fler besökare på Ving.se. Kan du hjälpa oss?

Ditt uppdrag som ansvarig för vår sökmotorsmarknadsföring är att förbättra vår webbsidas positionering på de stora sökmotorerna så att kunderna hittar till oss.

Du kommer att arbeta både med optimering av sökord i de organiska träfflistorna och med sponsrade länkar. Då tjänsten är ny förväntas du bygga upp funktionen och dela med dig av dina kunskaper till ett nyfiket och engagerat team på Ving.

Bakgrund och erfarenhet
Vi söker dig som har en bred kompetens och ett par års erfarenhet av liknande arbete. Du är en drivande, engagerad person som är van att arbeta strukturerat, självständigt och som ofta och gärna tar egna initiativ. Analys och kommunikation är dina starka sidor.

Din personlighet
Vings medarbetarfilosofi baserar sig på värdeorden affärsmässighet, drivkraft och omtanke. Vi vill att du ska kunna kombinera dessa egenskaper och dela våra värderingar.

Har du frågor om tjänsten kontakta vår marknadsdirektör Annika Heinmetz 08-5871 9009 eller Catarina Arven 08-5871 9029

Välkommen med din ansökan senast den 18 november till [email protected]. Märk ansökan SEO.
Robert S är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017