FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur är det med support, uppdateringar osv hos Edison? Priset är ju klart högre än hos dem andra programmen men det kanske är värt det även om jag har liten omsättning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
UNI BAS för min del. Sitter dock på Mac och kan inte köra många av de som tidigare nämnts.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Kostar väl litegrann, men det är det värt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Såg att t.o.m. Edisons enklaste har max två företag man kan köra på licensen. Letar själv efter ett program, men det fick mig att tveka lite. Skall man betala så kanske det inte blir så stora skillnader och välja någon dyrare, när man ändå skall köra två företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan köpa supportavtal på edison och då ingår alla uppdateringar. Tror att det förljde med 6 mån gratis när jag köpte och en uppdatering fick jsg i alla fall under den tiden. Sedan har jag inte köpt mer support men man kan betala för det vid behov och betala för deras supporttid. Inget jag behövt använda än i alla fall och vi har kört i tre år med dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det gör det om man tänker att man skall ha två licenser.
Kanske dumt av mig men jag trodde, antog, att som med vissa andra program så kunde rman åtminstone köra två företag på samma program ..... skulle gärna sett att det framstod på sidan ni har. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är tyvärr alltid så att hur man än konstruerar ett pris, så passar det vissa bättre och andra sämre. I detta fall kanske Du får se på totalpriset.
Priset är för många en viktig faktor vid val av system, men man får inte bortse från funktion, användarvänlighet etc - dvs hur väl passar systemet Dina behov och Din kunskapsnivå.. Titta aldrig bara på ett system - jämför alltid flera och testa alltid programmen på din egen dator. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det inga gratis program? Eller web program?
Jag använde Visma förut, men den var lite buggig (brukade krasha, fel på fakturan) och jag kunde inte flytta omkring på fakturorna som jag ville. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För webben finns fortnox.se, som jag har hört ska vara bra.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|