FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag vill ha hjälp med att bygga ett affiliate program till mina 2 sajter med erotiskt innehåll eller köpa ett redan befintligt. Sajterna är byggda i asp och det är en MySql databas.
All försäljning är via sms eller 0900 nr. Antingen har du F-skatt eller annars betalar jag vanlig lön till dig. Maila mig förslag och prisidé på [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hur har du tänkt dig att dessa affilate-program ska se ut, hur ska de funka och så?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Ska försöka förklara lite mer, all försäljning sker med en enkel variabel ex example.com/sendsms.php?username=username&password=password&se ssionid=6:1073226515570:0046705123456&type=text&te xt=This+is+my+text för sms och example.com/ringin.php?country=se&to=09391190100&from=07001231 23&input=13111222&type= PPC& currency=SEK&price=9900 för 0900 numret. Sajterna detta ska kopplas till är porra.se och pulla.se som ska vara oberoende av varandra. Det bör finnas ett medlemsregister med namn, adress mm där användaren lätt ser sin provision och försäljning och det samma för mig. Båda sajterna är byggda i ASP/MySQL så det är väl enklast att fortsätta så. Som exempel kan man titta på smsmovies affiliate system cash.Smsmovies.net Sedan så är det lite upp till var och än att komma med förslag och idéer. ### Edit Tobbe, av en händelse stod mitt privata mobilnr i exemplet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har fått hjälpen jag behöver.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ett affiliate program som jag tycker fungerar bra är cash.Smsmovies.net regga er och kolla om ni vill veta mer. Jag har företag och F-skatt, kan även hålla med arbetsplats i Haninge och betala ut lön eller mot faktura. Hör av er med seriösa anbud snarast.... Micke |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||