FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var idag på Eget företag mässan i Stockholm
För det första kom jag över lite insiderinformation från Tradera) Sedan knäckte jag Gajdo.se och visade för Gajdos VD! direkt i montern hur man kunde logga in och redigera nästan vilken annons som helst (även betalannonser) eller komma över personlig information om annonsören. Samtidigt stog en säljare bredvid och skulle sälja deras annonser till besökare hahaha))) Imorgon ska jag dit för att lyssna på Loopias seminarium om domännamn (kl. 16:00). Någon från WN som ska dit imorgon? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tänkte eventuellt smita förbi. Får se om jag kommer ifrån arbetet på kontoret bara. Men detta är ju både nytta och nöje så.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför händer allt sånt här i huvudstaden? Något borde jo hända nere i Skåne också
![]() Hade gärna varit där annars. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag var på info security expo idag, som för övrigt var helt ok, hade hoppats hinna springa över på eget företag också men hittade inte riktigt tid för det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vad sa dem? Fick du någon *bugg-hitte-lön* eller ett Tack åtminstone? :lol: mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Nej, men jag "råkade" upptäcka felet kvällen innan och ringde då deras telefonnummer och lämnade ett meddelande. Så han visste redan vem han pratade med. Hans svar gick ut på att han inte alls är insatt i den tekniska biten och hade skickat detta vidare till teknikavdelningen som skulle då ringa mig (fortfarande har de inte ringt). Han verkade vara halvt medveten om felet, märkte jag senare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kom igen, vad var det Tradera hade i görningen?
![]() Ett API kanske (äntligen)? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|