FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Men tyvärr lyckades dessa människor hacka in sig på någon server. Får se ifall turkarna försöker igen och vem som drabbas då? Tror inte någon går säker ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dessa turkiska hackare verkar veta vad dom sysslar med iaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Sådana hack gör dock kunder mer medgörliga för förändringar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Administrerar ett kundkonto hos Crystone som bara innehåller HTML-sidor och det blev inte hackat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Asså vad är detta. Svenska webbhotell får se till att skärpa sin säkerhet. Detta börjar ju bli pinsamt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Borde vi kunder inte bli mer säkerhetsmedvetna??? Fast det blir vi nog inte. Det ingår nog i människans natur att bli förfärade och kackla som höns för att sedan glömma bort hur hemskt det var och därefter råka ut för det igen och vara lika oförberedd ännu en gång... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Men seriöst, är ni så blåögda och tror att alla som hittar säkerhetshål rapporterar dem så de kan fixas? Hade jag haft en sidhobby eller kanske som heltidsjobb att ta mig in och förstöra så sitter jag knappast och berättar hur jag gör. Då faller ju genast tanken på att dessa personer kanske använder sig av säkerhetslucka/or som inte är kända i linux-communityt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är verkligen ett dåligt sätt att hämnas på, nu kommer dem tyvärr bara bli uppretade och slå tillbaks igen.
Svenska hackare angriper turkiskt forum http://www.idg.se/2.1085/1.125361 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|