FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Mitt segment är att fixa statistiken för pre-payment.
Men jag kommer inte åka till Stockholm för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag hade plockat bort mina utbetalningsuppgifter i TD:s gränssnitt för att hålla inne utbetalningar till nästa kvartal. Enligt lite gamla uppgifter från SLS skulle detta inte vara ett ovanligt förfarande, men idag skapades ändå en utbetalning trots att jag inte har något bankkonto angivet. Har ni slutat med denna "feature"? EDIT: Hm, pengarna är nu tillbaka på kontot verkar det som, och utbetalningsspecen försvann!? Nåja, jag är nöjd för tillfället. Senast redigerad av Perben den 2009-09-22 klockan 09:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Just nu går det ej att logga in hos oss. Vi jobbar på att åtgärda felet. Vänliga hälsningar// Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu är felet ordnat.
Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag gör ett försök till och frågar om någon driver trafik mot Telenors program? Jag har nu skickat fyrsiffrigt antal unika besökare utan något avslut. Samma flock med besökare konverterar med normala siffror då jag skickar dem till andra telefoniprogram. Någon som kan verifiera att trackingen fungerar över huvud taget på programmet, och har fått _något_ sale registrerat senaste månaden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej Perben, Jag kan inte se något fel med den generella spårniningen för Telenor men om du mailar mig ditt affiliateID eller vilken site det gäller så kan jag kolla närmare på ditt fall. Vänligen/ Caroline [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för det Nosnaj, uppskattat!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag itererar det som nämndes på WN-träffen - sluta med prepayment. Helt tokigt att jobba med SEM, eller någon sorts kampanj, då statistiken fryser.
(Bythjul.com's är slut). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |