FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag skulle uppskatta om ni hade som rutin att betala ut pengarna varje månad i stället för en gång varje halvår, som jag fick berättat i ett supportärende om jag inte missminner mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vår målsättning, och också tro om att vi har, är att ha kontakt med de allra flesta som detta berör och kunna åtgärda det för dem. När detta inte sker är det givetvis inte så att vi tjänar några pengar på det. Tyvärr kan vår ekonomiavdelning inte hantera tätare utbetalningar än halvårsvisa just på grund av den manuella hantering som detta i dagsläget kräver. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Under kvällen den 22 juni upptäckte vi ett problem med vår plattform som orsakade att inloggningen inte var åtkomlig. Detta åtgärdades inom ett par timmar, och ingen spårning påverkades av det. Dock är det konstigt att du hamnade på en specifik annonsörs affilaiteprogram @deltaco12. Du får gärna höra av dig om buggen kvarstår eller om upptäcker liknande problem. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler än jag som inte kan logga in just nu?
Blir redirectad från http://www.tradedoubler.com/se-sv/ till http://www.tradedoubler.com/ vid varje försök. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Konstigt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur går det för Halebop att betala sina fakturor?
Halebop SE-11-01824 2011-07-01 x xxxxx Halebop SE-11-01224 2011-05-04 x xxxxx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"Nej men det är ju sommartider, semester o allt möjligt annat viktigt, så vi släpar tyvärr efter flera månader med betalning av fakturor - Det måste ni väl förstå att de blir så?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag skulle vilja se lite press från Tradedoubler på just detta. Betalningspåminnelse och ränta som delas jämt mellan Tradedoubler och publishers.
Jag föreslår inte att det är något som kickar in direkt. Men kanske när företaget är sen ett par veckor med betalningen. Det är nonchalant mot sina publishers, och även mot Tradedoubler... Något ännu värre är exempelvis detta som man finner under "Ej ännu fakturerade transaktioner" -> "Dustin Home". Bara det att Dustin Home har inte varit affiliate på över ett år (minns faktiskt inte riktigt när de försvann). I mitt fall är det bara en skitsumma, men man undrar ju ändå hur och varför... Senast redigerad av FredrikMH den 2011-07-05 klockan 03:24 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det helt omöjligt att få svar från Tradedoubler på mail eller är det bara jag som upplever det?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|