FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=151141 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Se såhär på saken, då gudrun hade alkoholproblem, så tog hon in på en privatklinik. Är hon höger för det? <_< |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Citat:
Hagghjoo, nä hon är inte höger hon är som de flesta vet vänster, men men har du missat alla skriverier osv i tidninger/tidsskrifter om våra politiker (s,v)?. Det säger hur bra våran sjukvård osv är men det som jag aldrig förstått. hur fan kan de veta det? då det själva går på svindyra privatkliniker som vi (skattebetalare) får betala. "That's sweden" // Johan |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Citat:
Hagghjoo, nä hon är inte höger hon är som de flesta vet vänster, men men har du missat alla skriverier osv i tidninger/tidsskrifter om våra politiker (s,v)?. Det säger hur bra våran sjukvård osv är men det som jag aldrig förstått. hur fan kan de veta det? då det själva går på svindyra privatkliniker som vi (skattebetalare) får betala. något är fel. "That's sweden" // Johan |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Lätt att framstå som dum om man målar in en person i ett politiskt hörn utan att ha en egentlig aning om vad personen i fråga står för. Linda Skugge: Jag är ett kapitalistsvin expressen.se/index.jsp?a=151141 Linda Skugge: Ni står för allt jag hatar expressen.se/index.jsp?a=148735 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Void, jag pratade inte om Linda.
utan Gudrun. // Johan ps. jo jag har läst hennes krönikor. ds. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
morphius: ah, ok. skriva inlägg två på natten är uppenbarligen ingen bra idé
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
ursäkta void, fick felmess på wn och antog att inlägget inte registreades och valde därför att backa och trycka ängång till
![]() märkte det dock dagen efter men hittade ingen knapp att ta bort inlägg med ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|