FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/pJ |
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Min CPanel har alltid varit snabb, inga klagomål där. PHPMyAdmin däremot kan vara seg som sirap emellanåt. Men det har som sagt med CPanel att göra. Går det inte att uppdatera PHPMyAdmin? Det verkar ju vara en gammal version.
Håller tummarna vad gäller attacken, Kjette. Jag har väntat på att det ska hända. Såg på några fanatikers sidor att de tänker attackera Sverige (pga en viss rondellhund) så det här är nog dessvärre bara början. Hoppas ni fixar det. |
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men jag med, hoppas det löser sig ![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||||
|
|||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har en hemsida hos proinet, visst någon maskin varit nere iblan inte med jemförelse med t.e.x FSDATA. Där dom ockupera kundens domän namn, där du behöver tolk för att avkoda tugget. ( Jag kan inte skånska ) eller Loopia där arogans verka vara efternamnet på supporten. |
||||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låser tråden, med hänvisning till http://www.webmasternetwork.se/f13t23943st30_hl.html
Det räcker med en diskussion om Proinets problem.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|