FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hastforumet.se säljes
Pagerank 5 enligt pagerankme.com Skapad 2006-02-22 Google: hästforumet #2 hastforumet #1 Hästforum #10 Har haft en del content på den från och till, men aldrig något seriöst. Ingen trafik (ca 50 unika per mån), inga inkomster (ej kört reklam) Pris: bud i tråd eller via pm Köparen står för överlåtelseavgiften Bud välkomna till och med fredag, sen ska domänen vara såld |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PR5 men inga inlänkar.. Kan du förklara det för mig. 6st PR0 länkar ger inte PR5.
Har sidan vart "redirectad" mot en PR5-sida? Misstänker många domäner just nu för att sno tillfällig PR under tiden de vart pekade på någon annas domän. Många använder nu dessa domäner för trevägslänkbyten. Någon som vet hur man kollar upp detta. Backlinks funkar ju varken på yahoo, msn eller nån annan sökmotor längre.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Sneaky,
domänen har inte vart redirectad mot någon annan sajt. Provade helt enkelt att slå på pagerankme.com inför denna annons och vart väldigt förvånad över så hög pr själv då jag som tidigare nämt haft en del content på den, men inget av värde. Jag kan därför inte förklara denna pr, utan bara dementera att domänen skulle ha vart redirectad mot annan sajt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Se upp för en viss Fredrik som byter PR5 länkar från spiegelstockholm.se och greenmill.se båda är fake. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Se där!
Tack för info om detta. Hoppas inte det går någon förbi nu att pr som skrivits där uppe bara är bogus. Domänen är fortfarande till salu dock. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|