FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Men just nu är ju sms-fuktionen avstängd också... Får man fråga vad anledningen till att du stängt av den är?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du har sänkt från 42 000 till 13 000
Hur lågt ner kan du sänka? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Albax: För kontot som man är tvungen att fylla på som sedan pengarna för SMSen tas ifrån är tomt. Har inte lust att fylla på de om jag ska sälja sidan.
pokerstjärna: Inte under 11000kr. Med tanke på prissättningen så kollade jag på blocket efter sidor som såldes, såg då att prissättningen var väldigt hög och trodde att detta var normalt. Efter de har jag sedan hittat hit till WN och då sett vad folk sålt sidor för här. Har då fattat att de flesta är fantasisummor som dom tar på blocket. Och förstod då att även min var de. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Men om du stänger av SMS-funktionen tappar ju användarna snabbt intresset för sajten vilket göra att värdet sjunker.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stämmer, men jag har följt besöksstatistiken och jag har tappat ungefär 20 besökare / per dag. Från 130 till 110. Tycker inte jag är förvånasvärt mycket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
Hur går det med försäljningen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Domännamnen samt loggan är sålda! Dock finns sidan kvar med dess innehåll till den som är intresserad!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Enbart sidan, utan loggan, utan domännamn. Men med webbhotell säljes.
Startpris: 4000kr Auktionen håller på till måndagen den 1/10. Bud kan antingen lämnas här i tråden eller via PM. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|