FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är så fruktansvärt förälskad i NIC-SE och deras sätt att fakturera på.
Troligen inte hört talas om epost ännu, men det kommer väl. Men, kände inte riktigt för att gräva i denna hög efter de som önskades sparas... Sedan är ju inte toapapper så billigt numera, alltid bra att ha till hands! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ajaj, jag har hört att dem där A4 papprena NIC-SE använder är riktigt vassa
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi skäms alla över NIC-SE
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad jag mest irriterar mig på är att det i påminnelsen inte är utskrivet vilken domän som avses utan bara hänvisar till ett avinummer.
Faktum är att påminnelsen är så dåligt utformad att påminnelseavgiften om 50 kronor inte är krävbar. Den är ju inte bokföringsbar utan att man kladdar ner en anteckning på den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Måste man betala påminnelsen även om man inte vill ha domänen? Verkar ju sjukt i sådanna fall.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Många åäö domäner blir det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Har man toapapper hemma så kan man välja att få allt på en faktura istället. Då korrigerar man i förhand vilka domännamn man vill ha kvar.
Betalningsavisering -> Ändra inställningar för avisering (nere i hörnet)
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
Skall orka sätta mig och sprätta upp alla de där någon dag nu... Citat:
Det är så himla modernt så vi gamla lik inte hinner med! ![]() Skall kika på det, tack! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|