FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det klassiska problemet att de svarar snabbare på wn än deras supportmail.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
När blir det dax att peka om till era nameservers, för ni kommer väl inte använda jx.se i framtiden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ompekning till våra dns'er kommer att ske så fort vi ser att allt flyter på som det skall, förhoppningsvis under nästa vecka.
Mvh Mattias Infracom AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Snabbaste sättet att få tag på inloggningsuppgifter och dylikt till FTP/phpMyAdmin/etc?
Fick det ordnat med databasen genom telefon tidigare men nu är det ju inte telefontid längre... Har inte fått svar på den frågan när jag ställde den över mail igår samt för några timmar sen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Inloggningsuppgifter är samma som tidigare, bara servrarna som har nya namn. phpmyadmin kommer du t.ex. åt antingen direkt på http://mysql.icwebb.se eller via kontrollpanelen på http://kontrollpanel.icwebb.se
Mvh Mattias Infracom |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Naturligt? Jag letar just nu nu ett nytt webbhotell... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Du har aldrig funderat på att ta bort railsen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
Citat:
Anledningen till att jag har stort tålamod med eventuella fel nu, är förmodligen att jag inte hostar några viktiga sidor på webbhotellet. Jag förstår om alla vars viktiga domäner ligger offline är blir sura. EDIT: Mina domäner är nu online igen. Fick svar inom fem minuter och felet åtgärdades på två. Jag vill naturligtvis inte strö salt i såren på er som fått problem. Jag säger bara att min uppfattning av infracom så här långt är mycket positiv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mina sidor har varit nere i två dygn.
Hade ingen aning om bytet eftersom jag inte ens har fått något mail om saken. Fick reda på det först när jag började försöka ta reda på vad felet var och mailade JX support om nedtiden. Antar att det blir till att ringa Infracom på måndag. Jävligt trist att det sker precis inför en helg så att supportlinjerna har stängt. Nu är det enda man kan göra att hoppas på att sidorna går upp fort. Edit: Ni kan använda min avatar-bild som referens. är den online, fungerar "ic|webb". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|