FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En .com-domän som jag vill ha verkar ha bytt ägare från en privatperson till Network Solutions? Vad innebär detta? Domänen hade vad jag vet förlängts till 2008?
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Personen har inte bett om deras anonymitets tjänst? Har för mig att de då bara skriver Network Solutions som ägare då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När en kund har networksolutions anonymitets tjänst så brukar det stå det. Som jag ser det så är inte domänen förnyad och att networksolutions har lagt beslag på den tills vidare. Om jag inte miss helt fel så har dom en andrahands marknad på domännamn som har förfalligt. jag skulle ringa dem och undersöka det hela noggrant eftersom jag tror du håller på att förlora domänen. Det är nog möjligt att förnya domänen fortfarande av gamla ägaren så jag håller tummarna för dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Skickade ett mail till Network Solutions
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan det vara goplay.com tro ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Nu blir jag trött på Network Solutions. Verkar få copy c+copy v standardsvar på frågorna jag ställer:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du behöver inte vara inloggad för att förnya en domän. Om du vågar så kan du testa att förnya domänen på deras webbsida och se vad som händer. Gamla ägaren kanske kommer tillbaka då. Obs har ej testat detta själv så risken finns att du förlorar pengarna.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|