FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sedan någon timma så kan jag inte skicka mail på google apps. När jag tycker på skicka-knappen så laddar browsern lite men sen händer inget. Någon annan som har samma problem? Någon som vet hur man kan komma i kontakt med google apps supporten? Jag klickade på hjälp men kom bara fram till ett formulär där dom förutsatte att jag hadde ett @gmail konto.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Fan vad förbannad man blir. Jag mailade google-apps-supporten för över en timma sedan om detta men har fortfarande inte fått något svar. Första måndagen efter löning är den viktigaste dagen i månaden på BoPunkten och jag har 180 mail som behöver svaras innan folk går och lägger sig, och det fungerar inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
http://www.google.com/a/help/intl/sv/admin...ns/premier.html
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hittade: http://www.google.com/a/help/intl/en/admin...ns/support.html och där står det
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Synd bara att dom gömt det så bra...
Är det någon som vet vart jag skall klicka? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
ÄNTLIGEN hittade jag det!
Man var tvungen att gå in på domainsettings och välja account information! Någon information om detta under "Help" hade varit uppskattat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Antagligen vill de väl inte att folk ringer så då är det smidigt att gömma numret
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Nu fick jag pratat med dem, det tog ca 10 minuter till ett UK-nummer innan hon lyckades förklara att problemet förmodligen var att jag skickar för mycket mail.
Jag tar emot ca 2-3 hundra mail varje dygn som jag svarar på, och detta skall tydligen vara för mycket för gmail och någon spärr skall ha slåtts på som hindrar mig från att sända mail utan att meddela mig att detta är problemet. Hon skulle kolla på problemet och maila mig när hon visste mer, hon kunde inte ringa upp mig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|