FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
någon som vet nåt om w w w.erbjudande.b i z ??
Verkar lite skumt , eller ??? /razta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vet inget, men kollade dom lite. Inget vidare seriöst "erbjudande". Biobiljetter istället för betalning. Nej tack. Platsar inte här.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Er bjud ande. b i z har preimär idag och jag kan som medlem i testpanelen säga att det är seriösa och de betalar mer än något annat paid to program. Man kan byta ut sina poäng mot webhotell, påfyllning, domän.
/ Niklas |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
hehe nej det tror jag inte men jag skrev så för säkerhets skull
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
För alla som undrar om erbjudande.biz så är det jag Andreas Bard som äger och driver den, genom min enskilda firma. Vi innehar F-skattsedel och driver alla vår verksamhet seriöst. Vet väl inte om vi är så jätte skumma, men jag tror inte det i allafall. Anledningen till att vi har valt att ge våra medlemmar premier i stället för pengar är för att när vi frågat runt så har det varit eftersökt och vi kände att vi vill inte bli som alla andra tusentals liknanden sajter utan vi vill göra något lite annorlunda. Under sen senaste 2 månaderna så har jag tillsammans med en testpanel utformat konceptet efter deras synpunkter och kommentarer. Vi är självfallet inte perfekta vi startade ju så sent som i måndags men skumma är vi i allafall inte. Har ni frågor eller kommentarer, hör gärna av er. Med vänliga hälsningar Andreas Bard Bard Internet Solutions |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag kan bara medge att detta program är väldigt bra, dom betalar ut i premier, men det duger tycker jag!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
tips på förbättringar:
gör ett script som automatiskt väljer länsbokstav utifrån stad om det är intressant att ha med. framgår inte om man ska skriva länsbokstav eller hela länsnamnet... se till att man inte behöver skriva om allting om man har gjort fel och behöver gå tillbaka för att tex komplettera ett fält... lite lustigt att räkna om poängen till kr om man ändå inte får ut några kronor... vad är anledningen till att man kan bo i just de sex länderna om man vill vara med... lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Tack jake för alla tipsen på förbättringar, vi är i fullgång med att fixa en massa små fel som vi upptäckt nu efter start. Angående att fylla i län så trodde jag att det var helt klart att man skulle fylla i hela namnet på länet, men det kanske bara var jag som fick för mig det he he . .ska kolla på vad vi kan göra där. ..borde inte vara så svårt att fixa . .. Det där med att man måste skriva om allt har vi fått höra förut och det är klart man blir trött på det om man får skriva om allt hela tiden . .men jag har inte kommit på hur vi ska fixa det . .men vi är i allafall medvetna om det. Anledningen att vi räknar om poängen i kronor är att vi vill visa det ungefärliga värdet på poängen så att medlemmarna vet ungefär. Och det här med de 6 länderna som finns att välja på beror på en bugg i scriptet . . meningen är att det endast ska vara de 4 skandinaviska länderna att välja på men de andra hamnar där ändå . . .ser inte bra ut jag vet . . . :unsure: Ha en fortsatt bra dag Med vänliga hälsningar Andreas Bard Erbjudande.biz Bard Internet Solutions |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|