FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
har också mailat om något kontot jag glömt bort att vi hade. Inget svar.
Kanske bör man låta bli att betala så kanske de hör av sig?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Även jag väntar på en återbetalning sen ett par månader.
Jag tror att det börjar bli dax att själv dra en faktura till dem och blir inte den betald så med ett par påminelser så får farbror fogde ta över. |
||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har också mailat om utbetalning de senaste månaderna utan att något har hänt. Trots att det lovats flera gånger. Nu damp 2 fakturor ner för 2 perioder trots att jag vet att jag sagt upp avtalet tidigare. Mailat om detta med men inte fått svar.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har också stora problem. "many connection errors" för mig också.
Lär ju ha varit så i snitt 3 timmar per dag i nån vecka nu :/ 7+ timmar hittills idag. Försökt maila både genom formuläret och support@jx. |
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nån som vill hyra mina tjänster? Bor 2km från deras kontor, kan åka dit och nypa dem i näsan, fast jag undrar om inte Novacoin bor närmre
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det kom ett svar nu.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hemifrån kan jag vinka till Novacoin från balkongen, så den sträckan är nog rätt kort. Vad gäller problemen så är mysql-felet löst och kommer optimeras ytterligare under eftermiddagen. Vill helst inte skriva i JX-trådar för då kommer bara följdfrågor här, vi vill ha dom i mailen. Finns det något ärende som saknar lösning, maila mig direkt på [email protected] så kollar jag på det omgående, jag extraarbetar till 21 idag. Slutdiskuterat från vår sida Edit: Decibel från kontoret på autoinloggad user, bah! |
||
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
1-2 till är att vänta innan det är i normal drift igen, dock kortare sådana och kommer förläggas tills inatt. Over and out. |
|||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Nu har jag äntligen fått utbetalningen. Tack, men jag kommer nog inte använda mig av JX igen.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|