FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som känner till en webbklient, t.ex. chattsupport via hemsidan, fast som kommunicerar med MSN protokollet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
1. Vem vill skriva in sina användaruppgifter till hotmail på en hemsida som inte är Passport verifierad?
2. Du bryter mot Microsofts användaravtal genom att låta flera användare använda ett konto. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Tror jag förklarade fel.
Det jag menade var att klienten alltid arbetar mot en specifik mailadress. T.ex. du går in på en sajt och vill chatta med supporten, du chattar som vanligt i ett webbläsarfönster medan motparten använder en MSN klient. Varför jag klurar på just MSN är för att kunna köra det mobilt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Då kan du läsa punkt 2 som jag skrev
![]() [EDIT] Tillägg. Då har du samtidigt begränsningen att det bara är en som kan snacka samtidigt. Du kan bara vara ansluten en gång per konto.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är inte Jabber lätt att använda till just sånt där? Har kanske bara fått för mig det, aldrig kollat.
Men om du kör IM+ till din p990 så funkar det med Jabber, MSN, AIM, iChat, Yahoo, Google Talk, ICQ. IM+ funkar bra i P990. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Decibel:
Såg i en annan tråd att du också har en P990 . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Nah, kör HTC Touch och HTC Mteor
Men begränsningen med en kommunikation samtidigt är ju en begränsning jag inte tänkte på. Några andra lösningar ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
meebo.com har en sådan lösning (meebo me), dock vet jag inte om man kan skicka meddelandet vidare till din msn eller om du måste vara inloggad på meebo.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|