FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Well. tänkte dela med mig av en sida jag börjat sitta rätt ofta på:
http://www.workingnomad.com Då han var i samma stad som jag så var det rätt intressant, vissa av dessa grabbar drar ändå in rätt mycket... Är väll allas dröm att sitta på en beach och dra in pengar? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt intressant sida
![]() Ja, det måste vara allas dröm. Min är det iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Usch och FYYYYY för Comic Sans *känner dom kalla kårarna längs med ryggraden*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo Webbys förmåga för design är inte riktigt hundra, och endå verkar han vara den som drar in mest där
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det inte väldigt vanligt over there att folk försöker sälja nån E-book med en guide om hur man fixar pengar utan ansträngningar? Sidan ser verkligen så ut också och jag kan inte läsa någonstanns VAD han har gjort för att tjäna pengar. Däremot varför (why) och så ser man lite grafer som ska illustrera annonsintäkter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är bland annat en av sakerna han försörjer sig på, dock tror jag inte den inkomsten är särskillt representativ i det hela, han driver ju ett par stora rese forum/siter osv...
Sen verkar dom skriva böcker också, men som sagt svårt att tänka mig att det är huvudinkomsten... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan säga att jag precis läste färdigt hans bok, och det är välkligen inte någon "bli rik utan att anstänga dig"-bok. Utan mer en bok om du hur du göra nichade sajter med bra annonsplaceringar. =)
dock är boken bara på 35 sidor vilket jag kan tycka är i det snålaste lagret. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För den som vill ha en gratis verrsion av boken, skriv hundra inlägg i forumet så fick man den gratis...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|