FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Usch, vad det är dåligt med folk i farten just idag. Verkar mer eller mindre dött på dom flesta sajter. Är det någon som vet om det beror på något särskilt? Eller är det bara sommaren som har börjat? Mer regn får vi önska oss... och åska... och kanske drivis...
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Börsen har vänt upp, Ericsson upp 4%. Detta kan nog vara en bidragande faktor, folk hänger hos banker/internetmäklare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det har faktiskt inte jag märkt av nu.
Idag så har jag lite mer än vad jag haft dom andra dagarna men visst märks det att det är sommar. Det blir ju alltid en drastisk minskning av folk när solen vill komma fram. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Nå, det har repat sig lite under eftermiddagen, det var förmiddagen som verkade märkligt lugn på flera sajter jag kollade.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() vet inte varför men rätt vad det är så kommer det en kanon vecka o sen veckan efter så kan det vara rent skit. Har alla det så eller ? eller har ni jämt flöde hela tiden ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Juni har varit otroligt bra i år!
Jag har ökat försäljningen med 48% mot juni förra året. Har absolut inte märkt nån nergång dom senaste dagarna eller veckorna. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Hoppas att folk börjar lita mer på e-handeln nu än vad de har gjort innan. Jag har inte sålt ett helt år ännu så jag kan inte ta någon statistik men juni har helt klart varit bland det bättre för mig med. Jag snackar lite med vissa sajter om dessa sakerna och där är ju vissa månader lite bättre varje år men är det något ni andra märker av eller har ni samma antal beställningar hela tiden ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Förra året toppade augusti före december och sen januari. Sämsta månaderna var maj och februari. Det diffar ca 30% på dom bästa och sämsta. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Märker inte av någon nämbar besöksminskning, kanske 10-15 % - men det lär väl bli mer när badtemperaturen höjs något
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|