| FAQ | 
| Kalender | 
|  2003-07-18, 19:10 | #11 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Såg att besöksantalet hade sjunkt från 5.000 till 2.000 "på profilen" är det bara för att det är sommar som det har minskat så mycket...
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2003-07-18, 19:48 | #12 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Adis (Catwebb) Ett tips, ge domänen till Cat. *************************************** Hur gör jag för att överlåta mitt domännamn till en annan juridisk/fysisk person? Vänligen ta kontakt med ett ombud som tillhandahåller blanketter för en överlåtelse. Ombudslista. *************************************** Efter det köper du ett nytt domännamn och fortsätter utveckla din sida som jag personligen tycker verkar helt okey. WN 
				__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2003-07-18, 20:36 | #13 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

"Såg att besöksantalet hade sjunkt från 5.000 till 2.000 "på profilen" är det bara för att det är sommar som det har minskat så mycket... " Värmeslag.   Rätt skall vara rätt. Det skall vara samma siffra överalt.  "Ett tips, ge domänen till Cat." Läs min tidigare inlägg. MVH Adis | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2003-07-18, 20:38 | #14 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Om du nu hade haft 2000...

__________________ www.cellsynt.com | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |