FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Jag vore tacksam om någon på ett ungefärr kunde hjälpa mig att värdera ett gäng domäner.
Någon har jag fått bud på, men vet inte om jag ska sälja denna. De flesta vill jag behålla och hitta samarbetspartner som kan driva sidorna. Skicka gärna PM, det verkar som det inte är tillåtet att lägga ut domännamnen i tråden pga missbruk med detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
lägg ut dom du.. men gör inga länkar av dom helt enkelt =)
det som gäller med egna domäner är att man inte får göra reklam för sig själv "Vad tycker ni att melinweb.com är värd?" - är inte (enligt mig) egenreklam.. "Ni kan köpa billiga kaffekoppar hos mig på melinweb.com" - är egenreklam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Okej här kommer dom! Någon som är sugen på att dra igång något projekt?
Demonstration.se Telegram.se Expertpanelen.se Shoppingberoende.se Qvinnor.se Jelp.se Telemarket.se Implementering.se Prenumera.se Efterbehandling.se Uppdragsfoto.se Liveinfo.se Pynt.se Snabbsvar.se Pling.se Ringsing.se Ringsign.se Kommande.se Klotterplanket.se Fashionistas.se Phonestore.se Fashionstore.se Fotblogg.se Aftonbloggen.se Excet.se Grafiskprofil.se Blomma.se Liveshow.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns väl inte så mycket värde i de där mer än vad man gör av dem. Satt först och kollade på prenumera.se och tänkte att den var riktigt najs tills det att jag såg att det var en felstavning...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Okej!
Prenumera vet jag är en felstavning, ganska ofta sådan :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Okej, bra tips! Det bekräftade mina funderingar att det är bättre att driva igång en sidan och eventuellt sälja, än att sälja domän.
Verkar vara svårt att hitta samarbetspartners, finns några tips kring detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men flertalet av dina domäner känns som typo-domäner eller ligger lite väl nära en existerande tjänst. Det är väl kanske inget att bygga en tjänst runt? p y n t . s e och b l o m m a . se känns som två siter som kan ha potential. t e l e g r a m . s e är cool och kan kanske användas för en tjänst som l y x t e l e g r a m . s e men frågan om det finns plats för en aktör till... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kräng av skiten och tjäna en 100:- per domän. Någon av domänerna kanske du kan göra lite mer pengar, men det är ju som sagt vardagliga ord och inte kända varumärket, så jag är skeptisk. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|