FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjo
Jag har ett ÅF konto på Proinet. Det har väl fungerat lite si sådär från november 06 fram tills nu. Sist när jag behövde support (2007-05-25) så tog det ca 45 dagar (2007-07-09) innan supporten hörde av sig efter många om och men. Nu blev det problem med domänregistrering och tanken på att ens kontakta supporten fick mig att må dåligt. Det som jag behöver i första hand är ny(a) domänombud. Ett ÅF-konto i samma prisklass som Proinet lär jag väl inte hitta, men vad rekomenderas? Jag har handlat några få domännamn från loopia med det är lite väl dyrt där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Efter mycket noga övervägande så var jag i fart med att beställa ett åf-konto hos proinet. Kjettes närvaro här var absolut en faktor men han verkar inte ha varit så aktiv på sista tiden och när jag ringde deras nummer så fick jag höra något i stil med "räkningen är inte betald" så då blev det ett annat alternativ...
Både oderland och isupport ligger i nästan samma prisklass för själva åf-kontot. Hur vida de är billiga på domäner vet jag tyvärr inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kjette: Tack för svaret även om det tyvärr kom lite för sent. Anledningen till att jag använde privata meddelanden här var väl främst att er livechat verkade stängd.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|