FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej, jag har tittat i andra trådar om pentry.se men det hittar ingen riktig information i svaren tänkte nu ställa några enkla frågor.
Är det någon som har använt sig av pentry.se? Hur är dom isf. Finns det andra webhotell i samma prisklass.(som student har man inte mycket pengar :P ) Jag vet att det står "obegränsad trafik" sen i avtalet står det 10gb. men har inte tänkt att använda över 10gb iaf så detta vill jag att ni bortser från och att ni försöker svara på mina frågor istället ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ha du försökt att söka?
Det står mycket om webbhotell här på forumet. Dessutom har pentry.se tagits upp tidigare, likt alla andra "kända" och billiga hotell. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, men man har tagit upp de flesta billiga hotell. Du får ju lägga manken till själv lite. Man kan inte få allting serverat på ett silverfat. Och i de förra trådarna så ser du att ingen hade något att säga om hotellet. Trådarna var inte så gamla heller. Varför tror du att du skulle få så många svar nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
[här får du iaf ett svar]
STOR VARNING FÖR PENTRY. Vet inte ens om de fortfarande funkar. Grejen är att det är en kille i örebro som har hyrt en celeronserver i texas som inte alls täcker det han erbjuder. Nu verkar det dessutom som allt har rasat ihop för honom och han är omöjlig att få kontakt med. Beställde ett konto där för ett par veckor sedan. Hade mycket bra kommunikation via mail tills jag fick fakturan och betalade den. Såg aldrig röken av några kontouppgifter och mina mail besvarades inte längre. Försökte också ringa dit men nummret hade upphört utan hänvisning. Jag har förlorat mina pengar + en massa mail som gick till deras servrar men jag inte kunde kolla eftersom jag inte fick några kontouppgifter. Har flyttat över alla grejer till web10.se nu och där har det funkat hur bra som helst. Dom har snabb support och får saker gjorda. Det är dessutom ett ordentligt, seriöst företag bakom det hela (om än i danmark). Vad gäller pentry så har jag inget annat än ont att säga. Har dessutom pratat med folk på Eforum som råkat ut för samma sak. Funderar på att antingen ringa hem till killen eller bara anmälan honom. :angry: |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|