FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Edit: Surfade vidare på din sajt och har synpunkter på den engelska som är skriven där. Använd inte "talad engelska" i löpande text, t.ex. "im" istället för "I am", "gona" (för övrigt felstavat) istället för "is/are going to", och på websiteindex.php där det står "loged" istället för det rättstavade "logged". Kanske har dina besökare överseende med stavfelen, ordvalen och en sajt som eg. bara är ett forum? Sen spelar det ingen roll hur många besökare du har. Har du kollat bounce rates och top exit points osv? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
i princip allt då. Men som en söndags programerare som måste göra allt själv Så kan ja säga att det här är så bra som jag klarar utan hjälp. Tyvärr. Men då jag redan frågat om den biten så ville jag även ta reda på den andra biten... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag diggar din idé leon, men som andra gubbar här säger så tycker jag du ska göra något mer åt designen! utsidan räknas
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
men är man helt själv utan hjälp så kan man lätt bli hemmablind =P Kollar kontinuerligt på sånt hela tiden.. Föresten vad är: "Har du kollat bounce rates och top exit points osv?" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Strunta i designen nu. Ta rätt på hur stor målgruppen är först. Så ser du om det är lönt att lägga ner ännu mera tid på sidan eller inte.
Edit: Bounce Rate Top exit point = från vilken sida lämnar besökarna din sajt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
besökare på stora organisationer (även svenska) enligt alexa.com Min går typ jämt i botten där, men på större organisationer så äre rätt häftiga siffror... Så målgrupp finns det. "Men syns du inte så finns du inte" Men som sagt, hela sajten skulle haft en omvandling, men det är inget som jag klarar av själv iaf. Så däför får det vara som det är. För gammal för att börja lära mig programering på sån nivå oxå så... Nä, det ser inte ljust ut som det är nu, men jag hoppas fortfarande att sajten kommer att kunna hjälpa många i frammtiden... Om jag inte lägger ner hela allt snart, 2 år och är fortfarande stillastående, hur länge till orkar man hålla ut lixom =( |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|