FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det kan inte ha gått någon förbi att PayPerPost.com har gjort succé i "utlandet". Är det någon som vet om det finns någon motsvarighet i Sverige/Skandinavien. Annars, varför inte köra igång något? Konceptet funkar ju uppenbarligen.
Och ja... jag vet att det är kanske är dumt att lägga ut en potentiell affärsidé på ett forum fullt av giriga och potenta drakentreprenörer... men det bjuder jag på ![]() mvh eddman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vet att det finns åtminstonde ett företag som kommer lansera konceptet på den svenska marknaden inom kort. Mer kan jag tyvärr inte säga.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Metro hade väl något likande har jag för mig. Fast då fick man betalt per sidvisning på ens blogg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Precis Metro lanserade metrobloggen.se nyligen vilket visade sig vara en riktig succe. I alla fall mätt i medlemmar på så kort tid. Det ska bli intressant att följa.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
rent spontant så tror jag att det kan bli ett ramaskri bland bloggarna. sverige är ju så uber etiskt och bloggandet är ju något som ska uttrycka fria åsikter osv.
ska helt klart bli spännande att följa iaf. cheers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Detta har ju varit och är till viss del fortfarande extremt kontroversiellt i USA, men har mer och mer blivit accepterat. Ted och hans Payperpost har ju fått ta den stora smällen som innovatör i branschen, men jag tycker att de har tagit kritiken och gjort något bra utav det.
Vad gäller sverige kommer samma sak hända här, det kommer få både negativ och positiv kritik, för det är ju något nytt och läskigt. Vad en svensk aktör har som fördel är ju att de har sett all debatt i USA, och kan av detta ta och göra det rätt från början. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|