FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har släppt en ny sida nu i Beta 1 på bloggping.se
Någon som har lust att testa att lägga in några inlägg på bloggping.se? tyvärr kan jag inte erbjuda något testkonto då det är just hur hantering av sortering och visning av inlägg jag vill testa (om alla skulle posta från en test user skulle det inte fungera) Design och dylikt behöver inte kommenteras eftersom att det är en färdig standard design (kommer att göras om på sikt) Ni som inte har någon blogg men känner att ni kan bidra ändå får gärna göra det iform av att skapa en profil och rösta på de inlägg som skapas, eftersom att en "nyhet" behöver ha 3 röster för att publiceras. har inte lagt in någon reklam eftersom att jag inte vill få missvisande statistik pga Wn trafik. Inga funktioner kommer att kosta pengar, förutom en eventuell "lajv" tjänst via sms framöver. enda inkomsten (förutom sms) kommer att vara reklam baserad (dock ej förrän sidan är officiellt lanserad och inlagd i adwords ![]() Ni som har intresse i kataloger får gärna testa katalogen på katalog.bloggping.se (avsedd för bloggar och sidor som riktar sig till bloggare, tex plugin och widgets sidor) tyvärr kommer inga sidor som ej är associerade till bloggar att accepteras. Det jag vill ha feedback på när det gäller katalogen är själva registreringsprocessen. Inom kort (förhopningsvis) så ska det även komma en 3e sida i samma område som erbjuder ping funktioner som på nyligen.se, sammarbetar med en gosse här på wn för att framställa denna funktion. mer om detta kommer framöver. MVH Fredrik Näs Jag hoppas den här tråden inte trampar på några tår, isf editerar jag den gärna, hellre det än att den mystiskt försvinner ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
två tummar upp!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tack för det spajk, alltid trevligt med positiv feedback, nu saknas bara att någon vote:ar fram dina inlägg, ska lägga en röst själ också med min user.
blir kul att se om det här projektet kan ta fart |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ska regga mig imorgon.. ska försöka mig på att bli en blog-djävul.. ska ha en 3-4 bloggar igång tänkte jag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja då vet du ju vart du ska sprida dina inlägg
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Verkar som katalogen, liksom dina andra sidor som bloggproffs blandar vilt svenska och engelska. Du skanske borde sätta dig, gå igenon koden och översätta det till svenska.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
katalogen är inte fixad än det är bara rubriker i den som är fixad (dvs sajt namn etc) angående nyhetssidan så är det tydligen bara viss del av texten som går att ersätta genom interface (kan vara beroende på temat), resten måste jag sätta mig och översätta i det hårdkodade, självklart ska göras, dock är det här bara en första beta för att testa funktionaliteten.
MVH Fredrik Näs Edit: tack för feedback, alla synpunkter är bra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|