Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hur bör jag annonsera?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-06-20, 23:32 #1
Buffi Buffi är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 21
Buffi Buffi är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 21
Jag driver en svensk imagehosting-sida som enligt google analytics har ca 200 000 pageviews / månad och ca 40 000 unika besökare / månad.
På den behöver jag annonsera på något vettigt sätt för att kunna betala mina utgifter (colocation)... vad passar mig bäst egentligen?

Mina intryck av adsense är att man bör ha en hel del content på sin sida för att få något vettigt alls, och tradedoubler lär ju inte vara min grej heller då det ju verkar som att man bör pusha en hel del för produkterna där för att få in något.
Har jag fel angående t.ex. adsense, och om inte... hur bör jag annonsera?

Just nu har jag kastat upp en stor "vill du annonsera här" banner där banner-platsen finns med en länk till information om bannerförsäljning ( http://www.pici.se/reklam ), bara för att ha något där tills vidare medans jag försöker komma på vad jag ska göra.

Det känns väl som att man borde kunna få ut nog med pengar för att gå runt i alla fall med 200 000 pageviews / månad av besökare som till stor del inte är återkommande utan i många fall förstahandsexponerade, eller inbillar jag mig? :/
Buffi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017