FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Hur vanligt är det att folk på WN ingår samarbete? Är ni överlag öppna för sådana förslag, eller håller man sig helst på sin kant?
Vad finns det för erfarenheter och rekommendationer inom detta? Sökes: Kapital, Annonsutrymme, Kunskaper i att driva framgångsrika projekt, e-butik. Finnes: Idéspruta, Bra domännamn (olika områden, e-butik/mobil/kläder/porr), Möjlighet till samarbete/del av vinst/delägarskap. PM:a gärna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lite fel katalog eller? Men jag jobbar nu med en jag träffade på wn.
Vi har iofs inte riktigt kommit igång, men det ser ljust ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kan alltid slänga in mej på din msn lista för att diskutera sammarbeten inom porr iaf !
[email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har träffat en del bra människor på WN också. Håller mig däremot långt från porr etc...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Moderator får gärna byta till rätt katalog!
Tack för svaren! Kom gärna med tips på hur samarbetet har sett ut osv., är det viktigt att skriva ner avtal osv? Jag kontaktar er som är intresserade snart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sök i Företagsamhet och Juridik-delen av forumet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Klart man måste ha avtal. Annars är det väl inget bra samarbete. Man skall tjäna pengar på ett samarbete och då måste man ha avtal.
Vi kör ett gäng samarbeten. På mer ytliga plan är det väl att skicka trafik mellan sajterna. På djupare nivå kan det vara att dela innehåll eller tjänster mellan bolagen. Djupaste nivån vi har är partnerskap där vi bygger upp en partner med medlemmar och trafik. Tror det viktigaste är att det är en situation båda vinnner på. Annars är det ingen vits. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Tack för svaren!
Verkar ju väldigt smart med samarbeten. Vad som kan bara svårt är att veta vilka som är att lita på.... Hur gör man den bedömningen när man inte känner en person? (När det är pengar inblandat är ju det tom. svårt med personer man känner) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Jag har hittat en sammarbetspartner här på WN och det ser väldigt ljust ut, vi har redan fått en bra kontakt och startat med våra planer. finns många bra sammarbetspartners att finna här tror jag, om man har samma mål
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tyvärr är det väl ibland svårt att avgöra vilka som är seriösa. Vi har haft lite jobbiga partners som inte levererat det som lovats. Då är det verkligen skönt att ha ett kontrakt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|