FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe Westman tydligen inte många som förstod det :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Just nu går jag utbildning i Lotus Domino och jag har blivit helt kär i det just för dess funktionallitet och installation samt hantering av ACL listor. De har ju även något som heter Lotus Notes Administration vars syfte är endast att administrera en LD-server. Underbart om man kör windows. (Kan även köras på andra platformar) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nått som heter: ilohamail
Typ allt ja vet, men det funkar iaf... =/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kört Mdaemon mycket och den fungerar bra.. snabb och smidig webmail också.. Nu kör vi Exchange på mailservrarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Lotus Notes
+ Flexibelt + Mycket funktionalitet - Dyrt - Extremt ostandardiserat gränssnitt Argomail (gamla icke .NET-versionen) + Billigt - Slött (speciellt på imap) - Dålig communitysupport Hmailserver + Gratis + Fritt val på vilken webbmail man vill använda + Bra communitysupport - Saknar webbmail inbyggt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nej nej nej, inte Notes. Jag har levt med notes i över 10 år och som mailserver är det otympligt, dyrt och resurskrävande. Däremot har det andra kvalifikationer som gör det användbart (försvarbart) men ska man inte utnyttja dessa kollaborationsmöjligheter så är Notes enbart för självplågare med stor plånbok och gott om resurser.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|