FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det någon som har en lista på "olämpliga användarnamn" som medlem i t.ex. ett forum inte får registrera sig under.? Jag skulle bli jätteglad för en sådan.
Några olämpliga namn är admin, administratör, moderator, för att ge ett exempel på vad jag avser. Det skulle gå att kalla olämpliga namn för reserverade namn också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
webmaster
ditt namn är ju två
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sitens namn (och blandade varianter och dubbelord med dessa).
I många fall tror jag att man inte bara ska förbjuda exakt dessa namn - utan alla namn som innehåller denna text... så webbadministratör skulle automatiskt bli dissat pga att det innehåller admin. Jag vågar inte påstå än att det är bra, men jag är lite inne på att det kan vara skönt. ägare/owner kanske.... support |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Runda, fula eller stötande ord kanske borde undantas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sådana namn som kan tolkas som att de tillhör hemsidan är inte bra, kan jag se av förslagen ovan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
support
suport |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
supbort är väl ok?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
info
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Master, owner, God, Crew, Root, Manager, Supporter, *domännamnet, *domänprodukt osv osv.... finns nog fler om du vill vara riktigt petig!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Varför inte blocka namnen efterhand?
|