FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har nyss köpt ett domännamn som tidigare varit registrerat. Här sålde man bland annat kläder för storvuxna kvinnor. Jag söker nu en färdig shop att installera. Kravet är att layouten måste vara extremt snygg och sticka ut, typ trendig.
Jag vet inte heller riktigt vart man hittar producenter och grossister till de produkter som jag skulle villa handplocka för att bygga upp ett sortiment. Någon som kan ge förslag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Fråga föregående ägare?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tveksamt om du hittar en färdig shop som kan "sticka ut" och är extremt snygg. Du nämner inga krav för övrigt men om du inte har komplicerade rabattsatser och kopplingar mot bakomliggande system så bör du nog låta den byggas. Bygger du den i Flash kan du få det grafiskt riktigt snyggt och enhetligt men du kommer att riskera att utesluta en del besökare. Jag skulle rekommendera dig att satsa på en extremt ren design och låta produkterna tala. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns riktigt snygga skins till oscommerce. Kommer tyvärr inte ihåg var bara.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
templatemonster .com
finns oändligt många. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack! Okej, fungerar oscommerce system bra?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Checka mer här: http://www.oscforum.se/ |