Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker designer, gärna i Dalarna

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-05, 05:40 #1
totoos avatar
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2006
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
totoos avatar

Reg.datum: Nov 2006
Designern som jag har mitt handelsbolag med reser iväg i ca 3-4 månader och behöver därför en ersättare.

Vi jobbar med främst webbutveckling, men vi tar även fram material för t.ex. tryck, såsom visitkort och annonser etc.

Du ska kunna ta fram koncept i t.ex. photoshop med fullständiga designer som du sedan klipper i bitar till mig som gör om det till en webbsida.

Om du behärskar fotografering och manipulering av fotografier för bra anpassning på webben så är det tokbra.

Har du F-skatt så gör du det riktigt enkelt för mig, annars löser vi det här med lön ändå. Ca 400kr i timmen får du fakturera på, ca 200kr i timmen kan du få som lön. Det beror lite på vad det är för jobb vi gör.

Hur mycket jobb vi har varierar stort, men just nu kan du inte räkna med mer än ca 25% tid då det är mest programmeringsarbeten vi utför. Se det som ett extraknäck eller liknande.

Jobbet kan också bli långsiktigt, vi räknar med att ha en grafiker på heltid i framtiden, så vi är bara glada om vi kan se ett långsiktigt samarbete med dig.

Visa lite referenser och maila mig på info[snabel-a]deserveit.se

MVH Tobias Wetterskog, Deserve It Falun (www.deserveit.se)
totoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017