Citat:
Ursprungligen postat av JX.se
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe
Tycker det mest är ursäkter hit och dit.. har flera ggr fått infon att det är på g, inte så trevligt att ligga låst med förskotterade pengar på en tjänst som man inte kan komma åt (inte så kul att behöva maila supporten så fort man vill regga en domän heller, då finns där massvis med andra bättre alternativ).
|
Det är en av anledningarna till att vi inte informerat allt för mycket, för det tas som ursäkter.
Vilket det inte är, vi valde att fokusera på ett annat problem ett tag och det är anledningen att det är fördröjt, inte ursäkten till det.
Edit: Infobrev till kunderna går iväg inom kort, osäkert om det blir under kvällen eller morgondagen, beror på betatestarnas betyg 
|
Samma som att ni lovade att allt skulle vara uppe absolut senast den 6e mars förra gången?
Jag antecknar tiden för den här posten och ser fram emot mailet
Jag vill inte gnälla publikt på er, men ni måste ta er an den kritik som riktas (och tidigare har riktats) mot er. Jag googlade (eftersom söken är begränsad till 3 tecken) lite snabbt efter jx på wn.se och hittade flera trådar med ursäker om det ena och det andra.. folk tröttnar till slut och då rinner droppen över, ungefär som med mitt inlägg idag när jag inte orkade läsa mer om förseningar och ursäkter för ert system

Lansera! Ni har ju hur många kunder som helst som står och stampar & väntar på att komma igång...