FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Medlem
|
Bäste Johan H. Var har jag skrivit att jag att du borde be henne om ursäkt när hon erkänner sina fel? Tillskriv mig inte saker jag INTE utryckt. Det jag menade var att det var läge att lägga ner jakten på henne.
Jag har inte försökt försvara hennes försök till affärer, dels för att jag inte har varit inblandad/drabbad och dels för att jag inte har för vana att dra slutsatser utifrån 3 tredjehandsinformation när jag dessutom inte vet om jag har alla pusselbitar. Iof så har jag överhuvudtaget inte uttalat mig om hennes affärsförsök utan har enbart försökt framföra den enkla orsaken att det hela borde vara utagerat i forumet. Låt berörda parter skaka han eller gå skilda väga som ovänner. Ett forum är ingen domstol, ej heller någon palts att offentligt schavottera folk som begår misstag. Indigo och autosvar. Visst, de delar av mailväxlingen som finns med tyder på en övertro kring sin egen kunskap. Men när läste ni senast ett säljbrev där någon var 100% ärlig och förklarade att ”jag är helt ny och försöker böja med en ny verksamhet som jag har noll erfarenhet av”. Jag ser det som uruselt formulerade säljbrev av någon med bristande kunskap i ämnet. Men alla är nybörjare någon gång. |
||
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Jag har försökt att vara så ärlig som möjligt här inne men har upptäckt att "vissa personer" inga nämda har mycket svårt att hantera detta medans andra har varit mycket trevliga och tackar verkligen för dom orden Ni skriver Indigo: Översittarmanér i kombination med lögner slår aldrig fel.......vad vet du om det? Som jag skrev innan har jag inte tittat på allt M.R skrev i vår mailkonversation men ska i morgon detalstudera detta noga och stämmer den och inget har tagits bort eller tillägg ...jaaa då finns det inte mycket att säga. Ni skulle kanske ha tänkt på detta innan. Detta är kopierat från Datainspektionen Datainspektionen anser att uppgifter om enskild firma skall omfattas av PUL eftersom en enskild firma alltid är förknippad med en person. Så här lyder nämligen definitionen av vad som utgör personuppgifter: "All slags information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person som är i livet". Sen vidare har jag endast gjort utskick för "test" som privatperson och alla reggade på mig personligen finns inga sålda alls :lol: men detta har inte varit meningen heller utan ett företag ska öppnas inom kort, har använt namnet i vissa utskick men har inte varit i bruk på 15år |
||
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjosan, jag igen. Har varit registrerad här på forumet knappt ett halvår och först den senaste tiden börjat bli mer aktiv. Jag trodde att forumet var en professionell miljö där folk diskuterade saker, utbytte idéer tankar och erfarenheter.
Inte en plats där folk som njuter av att kliva på andra får fritt utlopp. Men kanske jag tagit fil om inriktning och syfte med detta forum… hoppas inte så är fallet. |
||
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lazyman.. jag håller med..
Tusse må ha skrivit en del mindre väl valda ord, men hon är då inte ensam om det.. jag tycker det är en hel del ungar i sandlådan och brottas just nu |
||
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#106 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag tror vi kan kalla ämnet uttömt nu, låser tråden då vi har begränsade resurser att moderera WN närmaste dygnen.
Sammanfattnings kan man säga att skall man ta en rövare aka "test" bör man inte maila WN'are.
Stängt ämne |
|
|