FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som använder FS-datas "Driftstjänst webbhotell"? fsdata.se/server/webbhotell.php
En tjej som behöver ny server men saknar kunskaper, kanske detta kan vara något? Finns det andra svenska leverantörer som erbjuder dedikerad server med "hålla-handen-hjälp" alt sköter allt? Andra alternativ att fundera på (inom Sverige)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om jag plockar bort ert "tjafs" som ni uttrycker det så får jag en lista med:
FSdata, Ipeer, Space2U, Sajthotellet, DataPhone och Song. En lista som förmodligen kan utökas som det låter. SoftIT kan läggas till, men det är dem hon tänker flytta ifrån så just här passar de inte |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har dataphone hostingtjänster? Trodde de hade slutat med det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad är det för prisnivå det får ligga i, runt en tusing per månad för server och drifttjänst eller kanske 2000? Active 24 och Qbransch har också liknande tjänster vad jag hört, men då pyser det iväg endel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle tro att 3-4000 är en övre gräns för vad det får kosta - därmed inte sagt att man vill betala det om man inte behöver
![]() Ett alternativ vore ju att hyra en dedi med kontorstidsservice och därutöver skaffa ett konto hos tex seeksadmin.com som kan lösa saker kvällar/helger. Någon som använt denna typ av remote admin? Något som kan rekommenderas? Just seeksadmin har jag läst en del gott om på WHT |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|