FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag planerar att åka med Rosabussarna genom afrika efter vår asien-resa. Jag gillar deras koncept starkt. Jag dyker inte själv, men vad jag vet så är det inga bra dykvatten i Goa... Men det skall vi givetvis kolla upp. Det kommer absolut att finnas möjlighet att påverka hur resan ser ut. Vad vi tänkt nu är utflykt till vattenfall i djungeln, delfintur, bada med elefanter mm. Citat:
Givetvis skall rubrikerna ligga inom H-taggar, idiotiskt av mig att missa en sån sak. Det vore skoj att få med lite WNare ner till Indien ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Dessutom får man vara med i någon slags dokusåpa (upp till var och en att bedömma om det är positivt eller negativt, men jag tyckte det var ganska intressant). Nära vänskap med människor man troligtvis aldrig skulle ha umgåtts med hemma, romanser, svartsjuka, otrohet, konkurrens (främst om vem som ska ha sin resväska på vilken plats), fest, sorg, glädje, skratt, spänning, malaria, difteri, magsjuka, amöbor, värmeslag, bussar som välter i lera, konflikt med arga afrikanska män med automatgevär mm. Just Afrikaresan är tydligen omtalad som den allra mest händelserika när det gäller detta. Bekvämt är det inte, men alldeles...alldeles...fantastiskt kul! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra sida som verkligen får en att vilja dra iväg nånstans. Jag blev till och med lite missnöjd när nästa resa inte var förrän vid nyår :P
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|