Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Feedback på resesajt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-02, 16:18 #21
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Jag vill Tror det kommer bli succé, jag åkte med Rosa Bussarna i Afrika och grejen med att hitta pärlorna, bo provisoriskt och verkligen se verkligheten utanför turiststråken är ju lite samma. Men många drar sig nog trots allt för att sova på taket på en buss. Där vinner ni
Kommer det finnas möjlighet för oss som dyker att göra en utflykt någonstans?

Jag planerar att åka med Rosabussarna genom afrika efter vår asien-resa. Jag gillar deras koncept starkt.

Jag dyker inte själv, men vad jag vet så är det inga bra dykvatten i Goa... Men det skall vi givetvis kolla upp. Det kommer absolut att finnas möjlighet att påverka hur resan ser ut. Vad vi tänkt nu är utflykt till vattenfall i djungeln, delfintur, bada med elefanter mm.

Citat:
Ursprungligen postat av Kiper
Glömde kommentera sidan Grym idé Blev helt nostalgisk bara av titta på bilderna. Kanske en lite mörkare bakgrundsfärg, eller ett diskret mönster. På min widescreenskärm blir den lite störande.
Använd dig av headings för rubrikerna (h1, h2, h3...) och gör dem lite större, särskilt den översta på sidan.
Det här känns som en webbplats som skulle tjäna på att ha en blogg
Jag blev superglad av sidan. Mera bilder
Mister, mister I have nice drum for you, special price, if you like better price... (cirka 100 gånger om dan tills vi började snacka med dem)
Vi har hundratals bilder, dom kommer att komma upp på en indien-sajt vi snickrar på just nu. Jag funderade på att ha nått blogg-liknande, men jag vet inte riktigt vad man skall skriva där... Är inte så mycket för det här med bloggande.

Givetvis skall rubrikerna ligga inom H-taggar, idiotiskt av mig att missa en sån sak.

Det vore skoj att få med lite WNare ner till Indien
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-03, 19:20 #22
Tezs avatar
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2007
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
Tezs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Originally posted by fabian@Mar 2 2007, 17:18
Jag planerar att åka med Rosabussarna genom afrika efter vår asien-resa. Jag gillar deras koncept starkt.
Japp, kanonkoncept för att uppleva olika länder.

Dessutom får man vara med i någon slags dokusåpa (upp till var och en att bedömma om det är positivt eller negativt, men jag tyckte det var ganska intressant). Nära vänskap med människor man troligtvis aldrig skulle ha umgåtts med hemma, romanser, svartsjuka, otrohet, konkurrens (främst om vem som ska ha sin resväska på vilken plats), fest, sorg, glädje, skratt, spänning, malaria, difteri, magsjuka, amöbor, värmeslag, bussar som välter i lera, konflikt med arga afrikanska män med automatgevär mm. Just Afrikaresan är tydligen omtalad som den allra mest händelserika när det gäller detta.

Bekvämt är det inte, men alldeles...alldeles...fantastiskt kul!
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-15, 17:04 #23
matthew matthew är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
matthew matthew är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
Bra sida som verkligen får en att vilja dra iväg nånstans. Jag blev till och med lite missnöjd när nästa resa inte var förrän vid nyår :P
matthew är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017