FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har till mitt webbhotell skrivit flertal mail och även ringt 2 samtal om att få mitt ärende ombesörjt..
ärendet gäller att få information om hur jag flyttar 2 domäner jag äger, till den som köpte dessa 2 av mig, det gäller då 1st .com och 1st .net har nu väntat i 8 dagar på svar, trots att jag har ringt och pratat med dem 2 ggr, där dom i det första samtalet säger att dom inte är säkra på om mailet har nått dom, sen i det andra säger dom att dom ska återkomma med mail, nu har det gått ytterligare 2 dagar och fortfarande inget svar.. nu undrar jag vad man ska ta sig till... Att notera är att företaget skriver i ett mail till mig såhär: "Vi har haft lite trubbel med mailservern, om du saknar svar ifrån oss inom 24h efter att du mailat, skicka igen." vad gör man efter 8 dagar? MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mjae, det är väl ett svenskt webhotell vi talar om här? Verkar lite tunt att skriva att man haft problem med mailservern och be kunder sända om, riktigt riktigt genomskinligt.... SKulle det vara sant är det ju katastrof...
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
deras support har varit uppe tidigare här.. det gäller JX hosting.. men nu vågar väl folk inte skriva eftersom att dom delvis driver det här forumet..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
så är det säkert, ska testa det om Jx inte behagar att höra av sig..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|