FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har ett exempel på bilden nedan. Körde en annonskampanj med dessa två bilderna två veckor efter varandra och bannern med killen på var nästan 80% mer klickad än den med tjejen. Köpvärdert på dom båda annonserna var ungefär det samma. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Sajten är riktad mot både homosexuella kvinnor och män, det intressanta är att statistiken på sajten är inte 80% homosexuella män och 20% lesbiska kvinnor utan ungefär 55/35, resterande 10% är övriga. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara jag som tycker att den vänsta bilden(med killen) rent generellt känns mer "homosexuell" än den högra? Kan ju vara för att jag är kille också(Hetro).
Om sajten var vänd mot homosexuella(och min teori om att den vänstra var mer homosexuellt laddad) så kanske flatorna antog att det fanns lite skojiga saker för dem också? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej, du har helt rätt. Tjejen ser inte alls ut att vara lesbisk. Men killen gör det definitivt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tyckte också killen såg lesbisk ut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Värt att tänka på att det är rätt lätt att åka på ERK ( http://www.etiskaradet.org ) om man uppfyller:
Citat:
Sen finns det ju en del andra regler när det gäller reklam men det var just reklam som försökte sälja med sex som det pratades om. // Philip |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||