FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon som är missnöjd med crystone eller har något annat att säga.
Funderar på att lägga en av våra sidor där. Dom är sega på att svara på email och deras online support verkar ha en lång kafferast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej och välkommen.
Gör en liten sökning här så finner du gott med information om crystone |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
oj...jag köpte innan jag sökte.=(
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dom är väldigt sega på att svara på email.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har kontakt med dem via ett uppdrag och tycker att onlinesupporten är bra men att den som sitter där inte har hundrakoll på allting.
Det kan ha att göra med vilken väg trafiken tar, men jag upplever uppladdning till Crystone som snabbare jämfört med Loopia. Crystone's cPanel är bra på vissa saker och dålig på andra. I jämförelse med Loopia så är det samma sak där, en del saker är bra och andra kräver att man görs en uppsättning arbetsmoment om och om igen: välj sak att göra, gör den, skickas tillbaka till starten, välj sak att göra, gör den osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det bara jag som tycker det är en fördel med mindre aktörer?
Jag säger inte att dom är bättre, men oftast får man mer personlig och snabbare support. Vill man ha någon modul installerad eller liknande så brukar sånt gå att lösa... Och för att det är en mindre aktör behöver ju inte det betyda att tjänsterna är sämre i form av lägre tillänglighet osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Normalt förlorar mindre leverantörer på om dom är dåliga än dom stora, så en mindre leverantör måste nästan vara bättre för att klara sig.
Dom stora har så mycket pengar så dom kan göra vad dom vill utan det skadar dom nästan. Och normalt sattsar dom stora på att få ut så mycket pengar än mot kvalitet på saker. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|